just an ordinary day....

Idag har det varit sånt där vanligt vardagsliv. Jag har just kommit upp ur sängen. Vi la oss alla och vilade en stund när Cv skulle vila. Det behövdes för jag satt uppe sent inatt och kollade alla älskar Alice på dvd. Den filmen är otroligt bra. Precis min smak. Till lunch gjorde jag pannkakor till mig och Cv. C ville hellre ha kovrgrytan från igår. Ikväll blir det väl hamnfesten. Jag hade velat gå på bio också och se sex, hopp och kärlek. En ny svensk film med bland andra Lennart Jähkel. Den verkar jättebra. Jag gillar faktiskt svenska filmer bäst. Och helst ska de handla om vardagsliv, kärlek och sådana saker.

Jag berättade för C imorse om leksaken om en av Cv:s "kompisar" medvetet tog sönder igår. Han blev jättearg och sa att vi skulle gå och kräva ersättning av föräldrarna, men jag sa att det var väl mitt fel som lät dem leka. Jag städade samtidigt så jag hade väl inte superkoll, men dem var ju just utanför ytterdörren så det var konstigt att han vågade.

Det var i alla fall inte konstigt att C blev arg för det var han som hade köpt trumsetet (saken som togs sönder) till Cv när han fyllde 2 år.

Så kan det gå....

Återkommer med rapporter sen från kvälllens hamnfest! Ha en bra lördagskväll alla


Kommentarer:
Postat av: Crister

din blog e rätt rolig ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback