Liten tjej, tuff värld

Problemet med mig som person är nog att jag älskar för mycket. Jag vill att alla ska vara glada och må bra. Om inte alla gör det blir jag så fruktansvärt ledsen. Jag gråter så min ögon blir helt igensvullna...

Till gud (eller vem det nu är som bestämmer) : gör så att alla jag älskar få må bra, leva och ha hälsan.

Ikväll är vi ensamma igen. C är på jobb. Cv har kastat ut leksaksbilar över golvet.

Idag kom det brev från vhs. Efter andra urvalet ligger jag på reservplats 17 till soc. omsorgsprogrammet. Tror inte att det räcker till att komma in, så det får nog bli läraryrket för min del. Hoppas bara att jag når ända fram. Om inte så har jag i alla fall försökt. Nu ska jag ut i sensommarkvällen och ta en promenad med min son.

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback