lördagsförmiddag med kryss och kaffe

Cv sitter i köket med c och målar vattenfärg.  Jag sitter här och funderar. Jag o B är jätteledsna över det här med hennes plats på högskolan. Att gå på samma skola hade varit kul. Hoppas att det ordnar sig. I går kväll såg jag och C "wrong turn". Den var ganska otäck. Nästan alla blev mördade.

I går var första dagen på jobbet igen efter sommarledigheten. Jag fick gå raka vägen in på fritids och börja städa efter ombyggnaden...segt...Pratade om utbildningar med alla. När jag kom hem hade C hämtat Cv på dagis. Sen hade de varit och handlat så vi åt tacos på kvällen. Jättegott! Ikväll kommer den där musikalen med Madonna på tv. Kanske kan va nåt att se. Jag får väl hoppa i regnjackan också, och gå ut lite.

Idag spelar Regina Lund på gävle cityfest. Önskar att jag vore där. 

Eller i onsdags var det tydligen... sorry I missed it


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback