Suck...

Samma visa idag igen.... städning. Trist, men jag är snart klar. Har i princip bara rena sängkläder och torka golvet kvar. Men det gör jag när Cv vilar så han inte halkar. Idag har Cv haft en kompis här... en ganska vild sådan.. Han bankade sönder de två småtrummorna på Cv:s trumset. Hur ska man hantera det? När jag konfronterade honom skyllde han på Cv, men han har inte kraft att slå sönder dem. Han är ju bara 2,5 år. Den andre pojken ska börja skolan nu. I alla fall... vad ska man göra? Man kan ju inte direkt gå hem till hans föräldrar och kräva dem på ersättning. Egentligen är han alldeles för vild för att leka med lillen men lillen blir så glad när han kommer så jag brukar låta det gå ett tag.... fast det nästan alltid slutar med att Cv gråter.

Annars har vi varit nere på ica och handlat bigaråer.... supergoda. C ringde hem och frågade om det finns mat när han slutar 11 ikväll, och då sa jag ja, för jag tänkte nämligen göra korvgryta sen.

Efter affären var jag o Cv i affären härborta som säljer loppmarknadssaker. Alltid lika kul att titta där. Vi hittade en bil till Cv och jag köpte en mini-blomkruka till köket. Verkligen fint : )

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback