Trassel...

Vilket trassel det har varit idag. Cv vaknade jättetidigt på morgonen, så man fick dra sig upp ur sängen.... Sen skulle vi åka till parken, men då blev han trött. Han fick i alla fall vila ett tag, sen kom B, vi packade fika i ryggsäcken, sen åkte vi. När vi kom till parken var det pensionärernas dag. Alla var så snälla mot Cv. Han fick en ballong, och blev till och med omnämnd som  dagens kanske yngste och mycket väkomne besökare. Tyvärr kom ett annat barn och klämde sönder hans ballong när han lekte i lekparken.... trist. Mitt kort har krånglat både på macken och i affären.... suck.... Jag och B börjar bli jättenervösa över skolan. Jag jobbar en vecka till, sen så...

 


Kommentarer:
Postat av: Jonna

Nu kom jag nog in på fel sida. Men har du några planer för nyår?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback