Snart bb-dags...


 De håller väl på att fixa till sig nu i  huset.
Angående Angelica.... kanske är jag old fashioned? Men varför lägger hon sig hos Anton och Kristian i dessa trosor som endast består av ett par tunna trådar? Tycker hon verkligen att dessa trosor är sköna? Och känner hon sig inte billig??
Nåja... kanske är det jag som är efter min tid?
Sen har vi ju Jessica? Visst är hon söt och visst har de snygga kroppar.... tjejerna i huset... men jag kan inte låta bli att undra varför Jessica känner att hon vill springa praktiskt taget naken...... pinsamt att hon sprang så när hon satt fast med Rickard i handklovar..... jag fattar faktiskt inte.
Enligt bbvote.tornevall.se ska det bli Kristian som åker ut idag. Det vore ju ganska bra tycker jag. Han  e ganska tråkig.


Om vi ska gå över till melodifestivalen.....
Faktum är att jag gillar Electric banana så mycket att jag skulle kunna rösta på dem vilken låt de än haft. Kamelont tillhör kanske inte deras bästa men de är fantastiskt trevliga. Lasse Åberg har en självdistans man sällan ser...
Annars gillar jag Linda Bengtzings låt. Vore kul om nån annan än Carola vinner i år. Carola är säkert själv så säker på att hon får åka till aten....
Vore kul att skicka nån annan. Carola är divig...Fast snygg förståss
Lena Ph var en hyfsad programledare. Hannah Graaf såg livrädd ut. Men jag kristiserar inte det. Det hade jag också varit.


Rekommenderas nu:
Dansbander med Torgny Melins..... kanonbra på både p3 guld galan och med denna skiva som innehåller dansbandscovers på teddybears of stockholm
Timbuktu.... han e otroligt bra i låten "vi drar till malmö"
Dessutom.... all musik som går under genren "depprock, gubbe med gitarr.. a la Mark Knopfler, Totta Näslund m fl. Har alltid varit min favoritmusikstil....



Kommentarer:
Postat av: Pillan

;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback