Bonde söker fru 2

Nu har veckans avsnitt av bonde söker fru just varit. Fredrik verkade väldigt blyg. Såg mest ut som han ville gå upp i rök när en ny tjej kom in i rummet. Men jag chansar på att det blir han och Johanna.
Anders gillade nog Isabelle eller vad hon hette. Hon i rosa.
Susanne verkade ju gilla han Jan.
Av Karl-petters tjejer tyckte jag att Klara eller vad den där blonda tjejen hette, verkade trevlig.

Ska bli spännande att se fortsättningen.

Får väl fortsätta en stund med hemtentan from hell.
C kollar tv och Calle har sovit en bra stund nu. Det är ett evigt kämpande med hur han ska komma till dagis varje dag. Vi har bara inte råd med två bilar nu när vi båda läser. Sad but true.

Vi skulle förresten ha klassåterträff nu i helgen. 15 år sen man slutade 9:an. Fick mail om att det skulle vara förfest här i byn. Själva klassfesten skulle vara på pepes i båstad. Det var ett företag som hette klassfest.com som hade organiserat det hela. 400 kr. Otroligt dyrt

En annan dyr sak är Doris och knäckebröderna. Calle ska se dem på lördag med sin mormor. De har nåt litet uppträde i grannbyn. 100 kr för 50 min. Rena rånet.

image97Hoppas min son gillar uppträdet. 2 kr per minut kostar det.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback