Bonde söker fru

Det är ett underbart program, tycker jag. Aldrig har väl så enkla vardagliga människor synts i tv? Som någon recensent skrev: De är inte ute efter att vinna prispengar eller bli programledare för ett av alla dessa ring-in-och-gissa-ordet program.  Det är bara vanliga svenska bönder som söker kärleken i sin hemmiljö.
En av de fyra som fick flest brev- Fredrik Karlsson från laholm- Jag hoppas innerligt att han hittar nån. Han kommer vara världens blygaste. Jag fattar inte hur han ens ska våga prata med de tjejer som ska bo hemma hos honom. Men jag önskar honom alla lycka att hitta kärleken. Den tjej som får honom kommer kanske inte att få den mest spännande, men defenitivt den snällaste.
  Annars ser man ju tydligt att det är de snyggaste som får flest brev. Anders och Karl-Petter är ju de två i programmet som ser bäst ut. Av kvinnorna är det Susanne. Man blev inte störtförvånad att dessa låg i topp. Folk går ju efter det. Det såg man ju bara på förra året, då Per-Martin fick rekordstor brevhög. Tyvärr visade sig Per-Martin också vara den tråkigaste av alla deltagarna. Man blev inte klok på varför han var med i programmet. Ville han bara vara med i tv? För nån tjej tror jag knappast han var intresserad av att hitta.
   Ett annat frågetecken var Marcus, från förra säsongen. Han fick också massor med brev, ändå hittade han ingen att leva med. Magda som han till slut valde, kändes plötsligt helt fel. Lite synd tycker jag allt.

Det ska bli grymt spännande att följa denna säsong. Jag kommer då sitta bänkad.


image86

Kommentarer:
Postat av: Hupphupp

Tur man slipper lukten av kodynga i teven...

2007-10-07 @ 15:09:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback