Förkylning, städning och plugg

Jag är förkyld. Måste vara C som har smittat mig. Som tur är har jag inte ont i halsen men jag är jättetäppt och nyser stup i ett. Blir många clementiner idag.

Här är rörigt så jag håller på att städa undan. Ska dammsuga sen också. Har sälngt ut sängkläderna på vädring. Finns det nåt skönare än att lägga sig nyduschad i rena sängkläder?

Håller på att kämpa med pedagogiken. Har seminarie imorgon och ska ha en artikel klar tills dess. Dessutom ska man ha skrivit 5 inlägg i forumet. Håller på med dem nu.

Mamma har cyklat med Calle till lekplatsen så jag får lite studiero.

Är det ikväll bonde söker fru börjar?
Handlar i alla fall om laxforsen på grannfejden ikväll. Måste jag se. Det är jättenära C:s föräldrar, dessutom har jag bott där i en stuga när vi var uppe förra året.

http://www.nsd.se/artikel.aspx?artid=71524&cat=1&pageIndex=0&arkiv=False

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback