Sämsta bilden på Britney..

image87

Jag tycker uppriktigt synd om Britney. Visst är hon rik och jag fattig. Visst kan jag också vara låg. Men jag slipper  i alla fall läsa om det i kvällspressen.
Nu är ju dock inte jag bättre än journalisterna som lägger ut en bild på henne där hon är ledsen.

Idag är en dag då man inte gör så mycket. Har dammsugit sovrummet och bara gått och plockat sådär i största allmänhet. Har varit hos morfar också och plockat äpplen. Får se om jag bakar nåt sen med dem.

 Måste fortsätta lite med tentan också.

Kommentarer:
Postat av: Hupphupp

Jag tycker britney e söt,o så gör hon en massa roliga grejer hela tiden. =)
Ha d gott,igelkott som en liten pojke jag känner brukar säga. =)

2007-10-07 @ 15:03:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback