Städhjälp

C har köpt hem en självgående dammsugare. Jag vet inte vad jag tycker riktigt. Den funkar bra, men batteriet tar slut fort. Kanske jag som inte laddat tillräckligt?
Sista dagen på seminariet idag. Jag har gjort mina obl. inlägg så jag lägger nog det åt sidan nu. Ska koncentrera mig lite mer på psykologitentan. Det värsta är gjort på den också, men det finns en del statistik kvar som jag måste sätta mig in i.

Min son är helt underbar. Älskar den mornar när vi bara kan gosa och mysa. Han är inte på dagis så mycket nu. Men han verkar lika glad för det och man vill ju passa på att njuta nu när man kan ha honom hemma. Nästa höst börjar han ju i förskolan och sen i riktiga skolan. Där är det ju obligatorisk närvaro.

image130

Cv på tivoli i köpenhamn i somras.

image131
Våran självgående dammsugare.


Kommentarer:
Postat av: c

hej, nu funkar dammsugaren bättre =). ha d

2007-10-20 @ 11:23:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback