The soup nazi

Mitt favorit Seinfeld avsnitt. En helt oslagbar man som söljer himmelskt god soppa under former som mest kan liknas vid ett bootcamp.
Seinfeld är ingen serie man behöver sakna. Kanal 5 sänder den om och om igen. Lite som nanny på tv3. Den serien har rullat där så länge jag kan minnas.

image141 The soup nazi

image142

Allting känns rörigt nu. C är iväg varje dag och här sitter vi utan bil. Calle är inte iväg på dagis nästan alls. Egentligen inget att ha ångest över, jag vet. Hade varit mycket värre om han var där jämt. I alla fall så
är det pinsamt att ringa dit jämt och säga att han inte kommer.

Hemtentan börjar bli riktigt svår nu såhär på sluttampen. Imorgon ska jag försöka fundera ut vad korrelationskoefficienten
är för nåt.

Har varit ute och gått en sväng nu på kvällen. Det var kallt så attans. 0 grader.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback