Nu har Calle somnat...

och jag hade förväntat mig lite mys med C. Han har tyvärr fastant i ett hopplöst x-box spel så det kan jag väl bara glömma. Får lägga mig och kolla lite tv istället.
  Jag håller på och nätshoppar lite födelsedagspresenter till Calle nu. Finns jättefina bilar på tradera i cars-serien. Har lagt bud på några som jag hoppas på. Tradera är verkligen kul. Jag har varit medlem i två år och har gjort många fynd. Dessutom är det så praktiskt att man får hem sin vara rakt i brevlådan efter att ha betalt in pengar på säljarens bankkonto.
  C var också iväg och köpte ett par presenter till Calle:

image60

Fleecefilt med döskallemotiv, bälte med döskallemotiv och piratflagga.

Vet inte om jag är så förtjust i döskalletrenden men eftersom mina pojkar gillar den så får jag väl anstränga mig lite.

Läste förresten idag att Rolf Lassgård håller på att spela in en ny Wallander som heter "Pyramiden". Det ska bli spännande att se. Lassgård ÄR Wallander. Svensk film när den är som bäst.

image61



Good night

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback