Terapi

Nu har jag just kommit hem från min terapi. Idag gjorde vi avslappningsövningar. Hon sa att jag skulle få börja en kurs i mind- fulness till våren. Det handlar om att man ska befinna sig i nuet, något som jag har problem med. Oftast tänker jag på antingen vad som har hänt eller vad som ska hända. Det är sällan man är här nu. Så det behöver jag träna på.
Sedan åkte jag till morfar och plockade gräslök som jag har hackat och fryst in. Bra att ha i frysen och bara plocka fram när man behöver det i matlagningen. Jag plockade även jättefina höstäpplen så jag ska göra en äppelkaka och bjuda min familj på. C är hemma idag också pga sin förkylning och Calle är på dagis.
   I övrigt ska jag fortsätta med min hemtenta.

image21

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback