Önskelista till min födelsedag

En stor kram och fin teckning av min pojke.






Pengar vill jag så klart alltid ha!



Produkter från body shop är en klassiker.



Presentkort på spa, helst på torekov hotell så jag kan gå med Susse.


Snygga höststövlar vill man alltid ha.


Parfym från clean



Snygga höstoutfits är alltid välkomna.


En vattentät radio till badrummet


En ny mp3-spelare vore toppen.


Nya örhängen vore kul.



Doftljus vill jag ha i alla färger, former och storlekar.


En ny mjölkvisp så jag kan göra egna chai latte.



Biljetter till nåt kul typ R.E.A.

Kommentarer:
Postat av: Sara

Tack! :)

Sån mp3spelare finns på Tradera! Tips :)

Postat av: Bella

Var har du hittat dem stövlarna?

2008-10-02 @ 16:28:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback